-
Den 20/5 ska Smedjebackens kommun, Räddningstjänsten och FRG öva, och vi är inbjudna att delta. Samling kl. 17.00 vid Räddningstjänst (Brandstationen) i Smedjebacken. En bil ska sedan till Söderbärke, och en till Hagge. En kvarstannar vi Räddningstjänst. Vilka kan delta? Anmälan till Jonny (sh4lif@sk4ra.se) snarast! För er som inte varit med tidigare, kom igen nu … Fortsätt läsa ”Övning med Smedjebackens kommun, Räddningstjänst, FRG”